Klacht: Geen folderpakket meer

op 11 juni 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sinds 8 weken ontvang ik geen folderpakket meer.
ik weet niet wie de bezorger is anders had ik hem wel aangesproken

Gewenste Oplossing:

als ik weer pakketten krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 12 juni 2018 om 15:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Cranenbroek,

Hartelijk dank voor uw melding. Wij hebben vandaag geprobeerd u telefonisch te bereiken om een en ander nader toe te lichten over uw wijk.

Dit is helaas niet gelukt. Het telefoon nummer wat wij van u hebben is niet juist.

U kunt ook contact met ons opnemen op nr. 0900-8774636. Alvast dank voor de moeite.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door kumasi