Klacht: geen folderpakket

Harm Zwamborn op 05 april 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al reeds twee weken geen folderpakket – Dirk, Lidl, Kruidvat, Etos enz. – ontvangen. Folders worden doorgaans toch al laat bezorgd (woensdagavond), maar nu dus helemaal niet meer.

Gewenste Oplossing:

onzinnige vraag: ik wil die folders!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 09 april 2018 om 14:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Zwamborn,

Nogmaals hartelijk dank voor uw tijd en begrip.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door