Klacht: geen folderpakket

op 21 december 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Al vanaf mei tot heden, bepaalt de bezorger kennelijk zelf waar, wanneer en hoe hij/zij het folderpakket bezorgt. Iedere keer netjes gemeld maar hier wordt niks mee gedaan. 1 keer de distributeur aan de telefoon gehad die de folders aflevert bij de bezorger/ster en die leek het allemaal niet zo erg te interesseren.Soms gaat het weer een paar weken goed, maar daarna is het weer hetzelfde liedje. Hoe moeilijk kan het zijn!!?

Gewoon bezorgen. Meer vraag ik niet. Dat is toch waar jullie voor zijn ingehuurd, en waar de ondernemers goud geld voor betalen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 22 december 2017 om 12:46 geantwoord

Geachte heer Renckens,

Hartelijk dank voor uw bericht. Graag ontvangen wij uw huisnummer zodat wij uw klacht op de juiste manier kunnen verwerken. U kunt uw gegevens het beste naar ons sturen door op deze post te antwoorden.

Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nl/klantenservice.

Klantenservice Spotta

Heeft op 22 december 2017 om 13:27 geantwoord

nr 18. De moet wel al bekend zijn als het goed is vanaf februari dit jaar. Dit de klacht markeren als opgelost terwijl u een antwoord verwacht van mij

Alle klachten die gemeld zijn door michi3lzfm