Klacht: Geen folder bezorging

op 09 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Wij hebben al weken geen reclame folders meer ontvangen en willen deze wel ontvangen. Wij wonen aan de Lindehof 8102 GS Raalte waar gewone woningen en een appartementen complex is. Paar weken geleden een meisje gesproken die die dag was begonnen bij U om folders te brengen.
Daarna nooit meer folders ontvangen.

Gaarne een reaktie van u.

als de bezorging van de reclama folders weer ontvangen is.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 09 februari 2018 om 16:30 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Lambeek,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door marijke lambeek