Klacht: Geen factuur, wel een herinnering

EvdBos op 31 mei 2024 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Helaas is dit niet de eerste keer dat ik een klacht over Billink moet melden aangaande hetzelfde onderwerp. Het gebeurd regelmatig dat ik de originele factuur niet ontvang maar wel een herinnering. E-mail met de vraag mij de originele factuur toe te zenden wordt niet beantwoord maar volledig genegeerd. Afspraak die Billink met cliënt heeft gemaakt is duidelijk: Factuur, eventuele herinnering. Hier houdt Billink zich echter niet aan. Daarnaast wordt ik min of meer verplicht de app te installeren, dat is echter niet iets wat ik wil.

Ik wil dat Billink zich aan de gemaakte afspraken houdt en ALLE facturen verstuurt ipv deze stap over te slaan en direct herinneringen te versturen. Bovendien staat op deze herinnering alleen een bedrag vermeld, zonder originele factuur is voor mij niet te controleren of dit bedrag wel klopt met de realiteit.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Billink

1 maand geleden - Beste Elaine, Hartelijk dank voor het kenbaar maken van je zorgen. Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat er problemen zijn opgetreden met het ontvangen van je facturen en onze reactie op je communicatie. Wij streven er altijd naar om duidelijk en tijdig te communiceren, inclusief het versturen van herinneringen voordat er extra kosten worden berekend. Het is ons beleid om altijd een herinnering te sturen als een factuur niet op tijd is voldaan. Wij begrijpen echter uit je bericht dat er problemen zijn met het ontvangen van de originele facturen. Wat betreft het gebruik van onze app, deze is ontwikkeld om het voor onze klanten makkelijker te maken om hun openstaande facturen in te zien en te beheren. Hoewel het gebruik van de app niet verplicht is, raden we het wel aan als een handige tool om overzicht te houden over je facturen. Uiteraard respecteren we je keuze om de app al dan niet te gebruiken. Wij zouden graag verdere details van je ontvangen om je specifieke situatie beter te kunnen beoordelen en op te lossen. Je kunt ons bereiken via [email protected] of 010 414 1473 . We zullen zorgen dat je eerdere verzoeken om de originele factuur alsnog beantwoord worden. Met vriendelijke groet, Team Billink

Alle klachten die gemeld zijn door EvdBos