Klacht: geen factuur en herinnering ontvangen

op 04 oktober 2017 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Een bestelling gedaan bij een webshop en een hele poos geen factuur ontvangen. Ik heb het juist heel goed in de gaten gehouden en na verloop van tijd kreeg ik ineens een aanmaning!! En via de mail en zelfs na overmaking van het bedrag inclusief aanmaningskosten krijg ik nogmaals een brief???
In de brief hebben zij het over de factuur die ze verzonden hebben en over de herinnering, die ook niet door mij ontvangen is…
Ik krijg het idee dat ze hier extra geld mee genereren!!

Incassobijdrage terugstorten en data wanneer jullie eerdere facturen zijn verstuurd inzake betalingsomschrijving: 517081292946071386 Besteldatum 15-08-2017 Bestelnummer 4400165579

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 04 oktober 2017 om 14:09 geantwoord

Beste Mitchell Verrips,

Bedankt voor uw bericht.

Allereerst vinden wij het heel vervelend om te lezen dat u geen factuur heeft ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Natuurlijk wordt er altijd een originele factuur verstuurd als u Klarna kiest als betaalmogelijkheid. Deze wordt ofwel via e-mail of per post verstuurd ofwel bij het pakket geleverd. De manier waarop de factuur wordt verzonden, wordt gekozen door de webwinkel waarbij u de bestelling plaatst.

Ik heb u zojuist een e-mail gestuurd met meer informatie over hoe de facturen zijn verstuurd en wat wij nog voor u kunnen betekenen. Graag verwijs ik u naar deze e-mail voor meer informatie.

Fijne dag gewenst!

Groet, Loredana

Heeft op 04 oktober 2017 om 22:54 geantwoord

Onzin, ik heb geen enkele factuur gezien niet per post en niet per mail!
Behalve de aanmaning per mail en per post....

Alle klachten die gemeld zijn door Klarnaklacht