Klacht: Geen euro’s retour

op 13 juli 2017 over Valgomed in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24 mei 2017 vroeg in de morgen over de 89 euro met iDEAL betaald voor drie teenspreiders , zelfde dag tussen 10 u en 11 u gecounceld , er was geen counseling meer mogelijk , de chauffeur van GLS Parcel Service kwam dezelfde dag de zending brengen , meteen geweigerd , nu hebben ze zogenaamd geen retour zending ontvangen , ik geloof er niks van . De eerste keer schreef ik in het Hollands om teruggave en krijg een mail van ze retour in het Engels , we begrijpen niks van uw mail , ik denk in de hoop dat je dan geen Engels kent , ik dus in het Engels om euro 89 retour te storten , nog een paar keer gemaild om teruggave , ze vertikken gewoon retour stortingen uit te voeren , las later dat het wel 90 dagen kan duren , dat is veel te lang , doen ze natuurlijk in de hoop dat mensen het als verlies rekenen en er verder niks meer mee doen , ik vraag me af of valgomed wel een bonafide bestaande firma is .
Ik baal er echt van

Gewenste Oplossing:

Als de 89 eiro op onze rekening retour is gestort

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Valgomed over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Burgh Haamstede