Op 24 mei 2017 vroeg in de morgen over de 89 euro met iDEAL betaald voor drie teenspreiders , zelfde dag tussen 10 u en 11 u gecounceld , er was geen counseling meer mogelijk , de chauffeur van GLS... Lees meer
Deze morgen bestelde ik Valgomed op internet en deed de betaling. Ik heb echter geen bevestigingsmail ontvangen en weet dus niet of mijn bestelling wel degelijk uitgevoerd zal worden. Indien ik binnen de 24 uur geen bevestiging ontvang zal ik... Lees meer
Helaas kan ik het niet hebben aan mijn teen! Lees meer
Werkendam 6 juni 2017
op 16-08=2016 geleverd een set teenbeschermers van 59,00 euro
(pakbon/order 5431526 ) na 1 dag was een van de 2 reeds gebroken
waarna wij deze set hebben geretouneerd op 25 augustus 2016 met
portokosten van 13,50 euro
hier over... Lees meer
Op 11 augustus 10.09 uur per e-mail een artikel besteld, waarvan ik binnen één uur spijt had. Per omgaande, 10.59 uur weer een mail gestuurd met het verzoek de zending NIET te versturen en mij het bedrag terug te storten.
Helaas,... Lees meer
Ik heb Valgomed besteld en onmiddellijk geretourneerd omdat dit product
toch anders was dan afgebeeld en niet voldeed.
Ook om teruggave van betaald bedrag verzocht.
Ik heb na bijna drie maanden nog geen enkele reactie ontvangen. Lees meer
op 15-09-2016 heb ik € 45,00 via Ideal overgemaakt op IBAN nr.: NL 30 ABNA 0524 5909 58 via Stichting Mollie Payments aan firma Valgomed.
op 19-09-2016 artikel retour gestuurd met een email aan [email protected] valgomed.com om de reden van retour... Lees meer
Product voldeed niet aan mijn verwachtingen, werd nl. anders afgebeeld, dan het in werkelijkheid was. Dus aangetekend geretourneerd. Volgens de algemene voorwaarden zou binnen 90 dagen het geld teruggestort worden. Die 3 maanden zijn voorbij, heb ze 2x een email... Lees meer