Klacht: Geen eticket!

Azize Aslantekin op 17 november 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoi ,
Ik heb eergister 2 tickets geboekt op Edreams en nog geen Eticket ontvangen via mail en bevestigingsmail. Ik lees ook allemaal slechte recensies. Ik wil per direct mijn geld teruggestort hebben, want ik vertrouw deze site niet!
Ik ga ze ook aanklagen als ik het niet krijg want ik wil niet op schiphol horen dat ze tickets niet kloppen

Gewenste Oplossing:

Als mijn reis geannuleerd word en ik mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door