Klacht: Geen eten gekregen terwijl het op mijn KLM inloggen was

op 04 februari 2014 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben samen met mijn dochter op 30-11-2013 naar aruba gegaan,
Ik heb de inloggegevens gekregen en heb ingelogd,
Er stond maaltijd voor mij en mijn dochter dus ieder krijg snack/sandwich of maaltijd,
De dag is gekomen we zijn in de KLM gestapt en we gingen weg,
Een paar uurtjes later kreeg ik eten en niet mijn dochter,
Ik vond dit raar,
Ik vroeg aan een van die stewardessen en ze zeiden me ze heeft haar eigen stoel niet,
Toen zei ik maar ik heb gelezen en duidelijk dat erop stond dat ze eten krijg,
Zoiezo was die stewardess niet netjes met me aan het praten,
Dus ik zei ik ga niet in discussi ik weet wat ik las,
Ik roeg daarna mag ik tenminste iets te drinken voor haar,
En toen zei ze tegen mij dit is de eerste en de laatste keer,
Dus ik werd boos ik wou haar gaan aanvallen maar ik zei we zijn er bijna dus ik tel tot tien het heeft niet geholpen,
Ik vond haar wel ongemanierd dat ze zoiets tegen me zegt,
Dit is de eerste en laatste keer voor haar,
Kom op vrouw als je niet met mensen kan werken moet je geen stewardess zijn,
Toen ik uit de vliegtuig uitstapte begon ik te denken meschien heb ik het fout gelezen maar kan niet want zo achterlijk ben ik niet,
Toen ik thuis kwam ging ik meteen kijken of ik het fout had,
Nee hoor ik zag het goed goed,
Eva snack/maaltijd dus ik heb goed gekeken,
En als ik het wist dat ze geeneten en drinken krijg had ik zelf meegenomen,
Dus ik moest haar van mij geven ik vindt het niet erg,
Maar als er iets staat moeten ze daarmee doen,
Ik was de hele vakantie zo boos ik wist niet wat te doen,
Op Aruba de KLM office zei tegen me het is waar ze moet eten en drinken krijgen,
Ik moet een klacht indienen,
En op de terugweg hebben ze me netjes eten gegeven voor haar en drinken,
Maar ze waren ook niet zo vriendelijk,
Ik bedoel kom op doe je werk toch goed,
Dat was mjn klacht.

Gewenste Oplossing:

Ik moest klacht indienen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Liesbella