Klacht: Geen erviceverlening naar ontevreden klant

op 15 september 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

In 2013 nieuwe keuken gekocht bij Ikea. Afgelopen donderdag is plotseling de glasplaat (afm. 80×35 cm) in een keukenkastje met glazen deurtjes waar verlichting in zit, gesprongen.. Een enorme klap, in duizenden gruzelementen. Er stonden wat leuke snuisterijen op geetaleerd.;
6 wijnglazen, een melkkannetje en 2 cappucinokopjes . Alles is kapotgevallen. We hebben deze klacht eerst besproken met Ikea Heerlen, waar ze ons niet verder konden helpen omdat deze glasplaat niet meer leverbaar was. Na verwijzing naar klantenservice Groningen, kreeg ik te horen dat die ons ook niet konden helpen, volgens hun kon de glasplaat niet spontaan springen,, alleen met een beschadiging.
Toch is de glasplaat zonder beschadiiging gesprongen. Ik heb 25 jaar garantie op de keuken. Ze kunnen niets voor me betekenen, en sturen me naar een glassnijder waar ik me een plaat op maat kan laten snijden..Ook de spullen die op de glasplaat stonden zijn voor eigen reke ning. Dit is toch geen service? En dan maar dwepen met hun 25 jaar garantie. Volgens mij is het gewoon een produktiefout goedkoop in mekaar geflanst.

Ik ben pas tevreden en dat ik n wanneer ik 2 dezelfde deugdelijke glasplaten in mijn kastje krijg en dat ik mijn beschadigde spullen die erop stonden vergoed krijg. Ik heb hier totaal geen schuld aan.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lucienne Broers