Klacht: Geen enkele reactie vanuit Bosrijk

op 11 mei 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

In Bosrijk verbleven (appartement 753) van 30 april tm 1 mei.
Bij vertrek E-reader vergeten (merk Kobo). 2 mei gebeld. Men kon alleen formulier invullen want Bosrijk was telefonisch in gesprek. Bosrijk zou me mailen. 4 dagen later weer gebeld. Bosrijk zou gemaild hebben dat er niets was gevonden. Heb geen mail gehad! Weer opnieuw formulier late invullen en Bosrijk zou dezelfde dag de mail die ik niet heb gehad nogmaals versturen. Weer de mail niet gehad!!! Heb tot drie keer toe mijn twee emailadressen doorgegeven en daarnaast is dit adres bekend vanuit de boeking. Bosrijk komt niet 1 afspraak na en ik kan fluiten naar mijn vergeten voorwerp. Schandalig.

Ik ben tevreden als Bosrijk eindelijk eens een keer zelf contact opneemt en de vraag serieus neemt. Het kan niet zo zijn dat de E-reader niet is gevonden want ik weet 100% zeker dat ik hem ben vergeten in het appartement. Het gaat me inmiddels niet eens meer om de E-reader maar om het feit dat er nog geen enkele keer gecommuniceerd is door Bosrijk!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door efteling2016