Klacht: Geen enkele KLM medewerking

Z. Milosevic op 27 december 2019 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Mijn vrouw en ik hebben vrijdag 13 december 2019 onze vlucht naar Zagreb moeten missen omdat KLM gate voor ons neus dichtgegaan is en er werd aan ons geen enkele medewerking van KLM medewerker verleend. De sluitingstijd van de gate was om 12:30 en wij waren om 12:32 daar aanwezig. We waren 2 minuten te laat omdat Schiphol controle heel erg lang geduurd heeft en slecht georganiseerd was. We hebben dat aan gate medewerkers verteld. Er waren op dat moment 4 medewerkers daar aanwezig, maar niemand van hun was bereid om enige medewerking te willen verlenen. We hebben hun gevraagd om op onze kosten vervoer naar vliegtuig te regelen. Enige wat ze gezegd hebben was dat we naar T 4 moeten. We hebben ook bij T4 heel lang moeten wachten. De medewerkster daar heeft gezegd dat de eerste mogelijkheid om naar Zagreb te vliegen op zondag 15 december is (om ca 15:00 uur) en dat we daarvoor 180 euro per persoon moeten betalen. We hebben dat ons niet kunnen permitteren en hebben dat niet kunnen accepteren. We zijn daardoor heel erg verdrietig en teleurgesteld en kunnen dat niet verwerken. Onze grote wens om één keer Advent in Zagreb te beleven kon daardoor niet doorgaan en we zijn heel veel geld kwijt (453,19 euro voor 2 retourtickets en 1 koffer, 8 euro voor de reservering van één stoel, 381,60 euro t.b.v. het verblijf in Zagreb, 71,71 euro t.b.v. reservering van een auto in Zagreb), plus genomen vrije dagen 13, 16 en 17 december 2019, enzovoorts. We vragen u voor uw begrip? Wilt u alstublieft nagaan of uw organisatie ons kan helpen, tenminste met het dekken van de gemaakte kosten?
Zvonko Milosevic
Ook namens mijn vrouw Manda Milosevic-Bilic

Wanneer wij geholpen worden met tenminste het dekken van de gemaakte kosten. KLM personeel zou een betere samenwerking met Schiphol security medewerkers moeten hebben, ook veel betere begrip voor passagiers en ze zouden moeten leren de medewerking aan passagiers te verlenen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Z. Milosevic