Klacht: geen enkele interesse in pasagier

op 28 juni 2017 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Service was koel en afstandelijk . Weinig interesse naar passagier .
Steward stewardessen waren drukker met elkaar dan met passagier .
Uitermate vervelend dat eerste uren heen film kon kijken .
Als het eten was uitgeserveerd duurde het vrij lang voordat het weer werd opgehaald .
Heb mij hier enorm aan gestoord
Was nl lange reis vanaf Sanfransisco naar Amsterdam
Ik reis nl nogal veel vanaf Amsterdam naar Sanfransisco
Normaal reis ik United , omdat dit geen rechtstreekse vlugt heeft reis ik sinds kort met KLM
Was normaal tevreden over KLM
A,s 18 july heb ik weer ticket geboekt naar Sanfransisco .
Moet eerlijk bekennen dat ik nu met tegenzin met KLM vlieg .
Dacht overigens dat ik goede stoel had uitgekozen 22 k
Zo vlak bij keuken waar het erg druk was met personeel was voor mij erg storend .
Eerste x in mijn leven dat ik
een klacht indien .
Weet van mezelf dat ik
geen zeur ben . Was een nare ervaring en hoogst irritant .
Vriendelijke gr José van Egmond

Gewenste Oplossing:

Wil graag een vergoeding voor de niet verwachte kwaliteit van mijn reis

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr van Egmond