Klacht: Geen emailbevestiging en uitlegering van bestelling webshop

op 23 juni 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

4 dagen geleden een zetgroep van Saeco koffiezetmachine besteld en gelijk via Maestro betaald. Gek genoeg geen bevestigingsmail ontvangen en daarover de webshop gebeld. 15 minuten wachttijd om contact te krijgen vind ik lang. De heer die ik sprak gaf aan dat het een bekende klacht is dat bevestigingsmails niet verstuurd worden. Vreemd voor een gerenomeerd bedrijf als Philips. Vervolgens gaf de persoon aan dat mijn order was blijven hangen door een technisch probleem. Hij zou dit oplossen en mij op de hoogte houden (via mail) over de voortgang van de order, omdat ik niet meer vernomen had, vanmiddag weer gebeld. Nu snel contact met een dame die meldde dat de betaling in hun administratie onduidelijk was. Ze kon op mijn vraag zien dat de collega die ik eerder sprak geen enkele actie had ondernomen. Weer heel vreemd voor een bedrijf als Philips! De behulpzame dame gaf aan dat de website net vernieuwd is en dat dit voor veel problemen zorgt. Zij heeft me, net als haar collega, beloofd dat ze het gaat oplossen en dat ze me op de hoogte houdt.
Philips, doe wat aan dergelijke zwakke processen en IT-projecten!

Als mijn product nu binnen twee werkdagen alsnog geleverd wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jaap Pranger