Klacht: Geen eigen nummer, gelieg, loze beloften, veel fouten en slechte behandeling nieuwe klanten

op 08 mei 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Bijna twee maanden geleden hebben wij een contract afgesloten om over te stappen naar Ziggo voor tv, bellen en internet. Op 29 april zou alles draaien en het zou gebeuren zonder dat wij er erg in hebben. Nou helaas op de 29 ste gebeurde er niets. De eerste die we aan de lijn hadden vertelde dat er geen modem was en er niets gedaan kon worden. Na meerdere telefoontjes stond er aan het einde van de dag een monteur een modem aan de muur te schroeven. Na veel gebel en gedoe hadden we eindelijk rond 19.00 uur tv, internet en een tijdelijk nummer. De telefoonlijn werkt instabiel, regelmatig kunnen wij Tele 2 nummers niet bellen of niet door ze gebeld worden, de overige nummers werken dan nog wel. Vervolgens zou afgelopen woensdag ons eigen nummer draaien. De dinsdagavond voorafgaand kreeg mijn man een mail dat er een onbekend nummer geïnstalleerd zou worden de volgende dag. Mijn man is gaan bellen en ja hoor foutje, maar het zou hersteld worden en we zouden ons eigen nummer krijgen. Gisteren hadden we eindelijk ons eigen nummer. Na een tijdje was het nummer weg en hadden we het eerste leennummer terug. Vandaag weer contact opgenomen voor 9 uur. Mijn man heeft vier keer gebeld. Rond half 5 kregen wij de melding dat tele2 het nummer niet vrijgegeven had. Met tele 2 gebeld en het nummer was gewoon vrij. Weer gebeld met Ziggo. We kregen nul op het rekest. Er was niemand die het kon regelen en de 10 e zijn we aan de beurt. De leidinggevenden zijn allemaal niet bereikbaar en zelfs in India kunnen ze pas de 10 e wat doen. We hebben zo een spijt van de overstap. Je wordt de hele tijd aan de lijn gehouden, voorgelogen en loze beloften gedaan. Ik ben ivm ziek zijn heel erg afhankelijk van mijn telefoon en internet en ik moet ook goed bereikbaar zijn. Klant worden gaat makkelijk, het krijgen waar je voor betaald en wat je afgesproken hebt niet.

Ik wil vandaag zoals belooft mijn eigen telefoonnummer terug. Tevens wil ik met spoed gebeld worden door een leidinggevende die ook echt iets doet en ook echt luistert naar de klachten. Tevens wil ik een vergoeding voor het vele bellen en de tijd die wij kwijt zijn aan het geregel. Wij hebben vele uren met onze mobiel moeten bellen, daar de boel niet werkt.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nikon2