Klacht: geen e-mail van track-trace code helemaal niks gewoon.

op 20 mei 2016 over Elkedagietsleuks.nl in de categorie Deal-Sites

op vrijdag 6 mei heb ik een polo van ralphlauren bij jullie besteld en kreeg ik een mail met daarin mijn bestelnummer en dat ik tussen 17 en 20 mei een e-mail met track en trace code zou krijgen tot op hede heb ik nog niks ontvangen.. ik ben hier niet over te spreken. ik hoop dat jullie hier zo spoedig mogelijk iets aan gaan doen!

als mijn geld terug word overgemaakt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elkedagietsleuks.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elkedagietsleuks.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Elkedagietsleuks.nl in behandeling genomen

Elkedagietsleuks.nl

Heeft op 24 mei 2016 om 08:07 geantwoord

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Elkedagietsleuks.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 24 mei 2016 om 12:31 geantwoord

ik ben het hier niet mee eens! het slaat werkelijk waar nergens op. op vrijdag 20 mei hebben jullie een reactie gegeven op mijn mail en daarin stond dat het uiterlijk dinsdag 24 mei verzonden zou worden dus vandaag.. Jullie zorgen maar dat dat pakketje geannuleerd word en ik mijn geld terug krijg!

Alle klachten die gemeld zijn door Luuk Stam