Klacht: Geen DVD-speler bij koop soundbar (gratis speler, promotieactie}

op 17 augustus 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Bij aankoop Soundbar gratis DVD-speler.
Ik heb de barcode gescand en de factuur meegezonden, na 6 weken niets gehoord van Samsung, zelf maar gebeld.
Iemand anders had de Soundbar al geregistreerd, die heeft de speler ontvangen.
Ik was de 2e en daarom geen recht op de speler.

Eerst werd er om foto’s gevraagd van de soundbar met serienummer, als dit klopte zou de DVD-speler verstuurd worden.
Ik heb de juiste foto’s toen gemaild, maar toe zei Samsung plotseling dat de speler toch niet doorging.

Toen zei Samsung dat de registratie met de jongste factuurdatum recht had op de DVD-speler.
Onze factuur is van 18 april, die van de andere registratie 20 april.
Dus wij zijn de eerste.
Maar weer houdt Samsung zich niet aan haar woord, weer geen DVD-speler.

Vervolgens zei Samsung dat ik contact op moet nemen met de dealer, Platte.TV, heb ik gedaan. Platte.TV wil graag helpen, zij nemen contact op met Samsung, maar Samsung wil geen info geven over de 1e registratie, daarom kan de dealer de kwestie niet oplossen.

Bovendien hebben wij de originele barcode uit de doos geknipt, dit is een uniek bewijs, kunnen we aangetekend opsturen.

Een monteur van Platte.TV heeft de soundbar aangeloten.

Samsung maakt een promotiesysteem dat fraudegevoelig is, de bedrieger komt gemakkelijk weg, wegens privacy redenen wordt hier weinig aan gedaan.
De BAD GUY wint.
Samsung laat de de rechtmatige eigenaar maar stikken.

Overigens ga ik net zo lang door tot dat ik de DVD-speler in bezit heb.
Al moet ik 100 aangetekende brieven naar de Directie sturen.
Het is een schandelijke zaak, een bedrijf als Samsung onwaardig.

Er is sprake van wanprestatie, contractbreuk.
De Soundbar kost 1000 euro, de gratis DVD-speler 400 euro.
Ik had de Soundbar niet gekocht als de speler niet gratis was.

Ik denk eraan om mijn rechtsbijstandverzekering in te schakelen.
Het gaat niet alleen om de speler maar om het feit dat ik als bedrieger wordt neergezet.

Als de DVD-speler geleverd is en Samsung excuses aanbiedt voor deze mensoneerlijke situatie.
Klacht is opgelost, DVD-speler ontvangen, dank aan Samsung.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GTvV