Klacht: geen dvd of cd

Zonder cd op 14 november 2016 over Harman Kardon in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Harman Kardon has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 8.0/10 ★★★★☆
Status Open
Datum 14 november 2016

Een klant van Harman Kardon heeft problemen met het afspelen van cd's en dvd's, waarbij de melding "no disk" verschijnt. Deze klacht komt overeen met meerdere andere meldingen op de website. De status van de klacht is goedgekeurd.

Mijn Klacht:

Ik kan geen cd of dvd meer af spelen. Zoals bij vele klachten op deze site.
Geeft “no disk”

Gewenste Oplossing:

Als dit opgelost is en ik weer dvd en cd' s af kan spelen

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Harman Kardon

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Harman Kardon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Harman Kardon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Elektronische producten moeten voldoen aan de redelijke levensverwachting. Een duur product dat na een jaar kapotgaat? U heeft recht op reparatie of vervanging, ook buiten de fabrieksgarantie.

Bron: Wettelijke garantie (conformiteitseis)