Klacht: Geen DSL connection.

op 21 april 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf de eerste dag geen DSL connection.
Op het glasvezelmoden type 2 branden maar twee leds.De middelste werkte niet. Na heel veel bellen en mailen komt van Gelder en hersteld een verbinding in de wijkcentrale. Alle leds branden nu op het glasvezelmodem. Maar nog steeds geen DSL verbinding.moden en router diverse keren gerest niets helpt.
Andere UTP kabel getest ok geen resultaat.De router geeft in het menu aan dat
de DSL verbinding onderbroken is.Vandaag vrijdag 21 april 2017 nog steeds geen tv,internet en telefoon.
Ik heb hier geen woorden voor.
Met vriendelijke groet, M.R.Simpelaar

Gewenste Oplossing:

Onkosten moeten worden betaald, zoals telefoonkosten en abonnementskosten
Krediteren. En het alle belangrijkste het probleem oplossen, desnoods in het weekend.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mrsimpelaar