Klacht: Geen DSL connection.

op 21 april 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf de eerste dag geen DSL connection.
Op het glasvezelmoden type 2 branden maar twee leds.De middelste werkte niet. Na heel veel bellen en mailen komt van Gelder en hersteld een verbinding in de wijkcentrale. Alle leds branden nu op het glasvezelmodem. Maar nog steeds geen DSL verbinding.moden en router diverse keren gerest niets helpt.
Andere UTP kabel getest ok geen resultaat.De router geeft in het menu aan dat
de DSL verbinding onderbroken is.Vandaag vrijdag 21 april 2017 nog steeds geen tv,internet en telefoon.
Ik heb hier geen woorden voor.
Met vriendelijke groet, M.R.Simpelaar

Gewenste Oplossing:

Onkosten moeten worden betaald, zoals telefoonkosten en abonnementskosten
Krediteren. En het alle belangrijkste het probleem oplossen, desnoods in het weekend.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 12 juni 2017 om 13:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Wij hebben vernomen dat de klacht is opgelost, wij zullen daarom deze ticket sluiten mocht u nog vragen hebben kunt u contact opnemen met onze helpdesk.

Met vriendelijke groet,
Fiber Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door M.R Simpelaar