Klacht: Geen diensten

op 28 januari 2014 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb al sinds 15 december geen dienst meer gehad van tele 2 dus geen tv geen tel.geen net. ze willen dat ik 87,11 betaal voor iets wat ik niet heb gekregen, en willen voor al die ellende dat ik heb gehad door hun slechte diensten wat ze wel aanbieden om meer te verdienen maar uiteindelijk niet werkt. $ monteurs langs geweest ik iedere keer op mijn kosten gebeld, ik werd naar de stad gestuurd op kerstavond om en kabel te kopen, ellende.Nu zeggen ze dat ik van 50 mb naar 20 moet dat het dan wel zou werken, want da ligt het aan, waarroom bied je me dan dat aan? Ze willen mij tegemoetkomen met en nieuwe abonnement andere modem 6 maanden gratis, ik heb uit gerekend die 87,11 euro wat ik moet betalen voor geen diensten van hun is die 6 maanden al, dus niks met tegemoetkomen ik moet het zelfs vooruit betalen.Ze deed aan de telefoon als of ik de abonnement wil veranderen. Ik heb mijn abbo afgezegd bij hun en wil geen cent betalen voor iets wat ik niet heb gehad.en wil niks meer van tele2 horen en zien.

Ik wil geen betalingen doen waarvoor ik geen diensten heb ontvangen, dat wil zeggen sinds 15 december tot vandaag geen tv, geen telefoon, geen internet dat kunnen ze heel goed zien da zo. en met hun zogenaamde tegemoetkoming hoeven ze ook niet meer bij me aan te komen ze denken dat we gebruikers achterlijk zijn. Ik wil dat mijn kosten worden weggestreept die ik toch niet had en min abonnement per direct op word gezegd. Dan stuur ik alles netjes terug. anders onderneem ik andere stappen, maak ze overal slecht en misschien zelfs de media erop af zetten.
Die laatste dame aan de telefoon van de abonnementen afdeling met wie ik het laatst heb gesproken hoop dat het nog bekend is haar naam in het systeem ,die heeft het verpest voor het hele bedrijfsnaam voor mij,ik had nog geduld kunnen tonen maar zij heeft het verpest.

Alle klachten die gemeld zijn door Figen68