Klacht: Geen desinfecteringsmiddel

op 15 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag deed ik voor het eerst in deze Coronatijd mijn boodschappen bij AH in Breda, Hoge Vucht. Tot nu toe deed mijn dochter dat omdat ik in een risicogroep val. Het winkelwagentje was keurig gedesinfecteerd, maar na afrekenen bij de scankassa stond er nergens REINIGINGSMIDDEL!! Ook geen vervanging ervoor zoals desinfectiedoekjes.
Ik informeerde ernaar, maar het antwoord was: Die is er even niet!
Ik was verbijsterd! Als dit niet verandert, was dit de laatste keer dat ik bij AH mijn boodschappen doe!! Ik hoor van andere levensmiddelenzaken heel andere en betere voorzieningen.
Dit had ik nooit verwacht bij AH die altijd beweert zo goed voor de klant te zorgen!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er de nodige voorzieningen zijn getroffen waardoor ik veilig mijn boodschappen zelfstandig kan doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Vlug