Mijn Klacht:
Altijd een tevreden klant geweest van Vodafone en niks aan te merken op de service. Alleen ik ben momenteel op een locatie voor 3 jaar geplaatst waar de dekking enorm slecht is en maar op enkele plekken rondom locatie 3G kan ontvangen..M’n thuisfront kan me meestal niet bereiken en ik moet nu uit veligheidsredenen verplicht een KPN prepaid gebruiken om toch voor m’n werk(Waarbij een beschikbaarheid-/bereikbaarheid verplichting van toepassing is) bereikbaar te zijn..
Gewenste Oplossing:
Ik heb meerdere malen vodafone klantenservice hierover gebeld en de locatie waar ik m'n werkzaamheden uitvoer staan bekend w.b.t. de dekkingsgraad. In de toekomst staat gepland dat er een zendmast in de buurt komt te staan. Daar heb ik nu momenteel niks aan dus ik zie daarom graag iets veranderen. Versnelde procedure en zendmast plaatsen of eventuele contractbreuk zodat ik een contract voor de tijd dat ik hier geplaatst ben tijdelijk bij een andere provider kan onderbrengen..

