Klacht: Geen coulance mogelijk

op 08 juni 2016 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Een tijdje terug heb ik 6 vouchers gekocht zodat ik 2 keer met mijn gezin zou kunnen gaan zwemmen bij Mosaqua te Gulpen. Wegens het feit dat mijn echtgenote ernstig ziek is geweest is het zwemmen er steeds niet van gekomen. Op 29 mei j.l. was ik toevallig bezig in mijn Social Deal- account. Tot met grote schrik zag ik dat de vouchers diezelfde dag zouden verlopen.
Hierop ben ik direct met mijn zoontje gaan zwemmen. Hij vond het geweldig en heb hem beloofd dat we snel weer zouden terugkomen.

Ik heb via mail contact gehad met Social Deal. Ik vond het namelijk vreemd dat ik geen herinneringsmail heb gehad terwijl ik die eigenlijk altijd krijg van deze organisatie. Social Deal kwam met een slap verhaal dat de betreffende mail in mijn spambox terecht gekomen zou zijn. Ik heb beleefd uitgelegd dat ik ALLE mails van Social Deal in mijn Inbox ontvang en bovendien altijd even een blik werp in mijn spambox.

Social Deal persisteert in zijn verhaal en is van mening dat ik mijn eigen verantwoordelijkheid probeer af te schuiven.

Ik vind het erg jammer dat Social Deal mijn niet compenseert. Ook al zou de mail wel verstuurd zijn dan ben ik nog van mening dat men een uitzondering mag maken door persoonlijke omstandigheden.

Als het (geringe) tegoed wordt overgemaakt op mijn Social Deal-account.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 09 juni 2016 om 15:16 geantwoord

Beste Jordi,

Je had al eerder contact gehad met onze klantenservice over jouw klacht van Mosaqua. We hebben inmiddels via de mail contact gehad en ik ben erg blij dat je de vouchers alsnog kan gaan gebruiken bij Mosaqua!

Ik hoop dat ik je alsnog naar tevredenheid heb kunnen helpen.

Marieke Hovy
Klachtenafhandeling
Social Deal

Alle klachten die gemeld zijn door jo_kr