Klacht: Geen correspondentie

op 28 augustus 2016 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

een aantal weken geleden lag er plots een brief in de bus of ik even ruim 9000 euro wil betalen over een openstaande vordering van 2009!!!
Dit blijkt naar mijn inziens te gaan om een hernia operatie die ik gehad heb in die periode. In die negen jaar heb ik hier nog nooit maar dan ook echt nog nooit van gehoord. Ben nu aan het uitzoeken wat er gebeurd is. Maar krijg hier weinig tijd voor daar ze nu een loonbeslag hebben gedaan.
Ik heb aan gegeven dat ik in de schuldhulp verlening zit maar ze zeggen dat dat niet is doorgekomen. Als ik zoiets zeg geloven ze je niet. Je wordt ook heel onbeschoft geholpen door de medewerkers daar aan de telefoon. Ik heb gevraagd om kopién van de correspondentie maar heb hier totaal nog niets op gehoord.

Op dat soort praktijken nooit. Machtswellust is het ergste wat er is.
Neem maar in gedachten (40/45).

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 29 augustus 2016 om 16:23 geantwoord