Klacht: Geen contact, nu afgesloten

op 03 juli 2017 over Energieflex in de categorie Energieleveranciers

Sinds eind Mei heeft Enexis (netwerkbeheerder) geen leverancier van mij. Ben continue bezig met Energieflex om de betaling en melding gedaan te krijgen. Heb van Enexis diverse malen uitstel gekregen, maar vandaag 3-7-2017 is mijn stroom en gas afgesloten.

Vorige week diverse malen Energieflex gebeld, maar na 45 minuten wachten werd de verbinding gewoon verbroken. Afgelopen Vrijdag eindelijk een medewerker aan de telefoon en doorgegeven dat de betaallink niet werkte. Hij kon zelf geen link sturen maar zou het doorgeven aan een collega. Deze betaallink heb ik dus niet ontvangen met alle gevolgen van dien.

Heb ondertussen een contract met Eneco, maar deze gaat pas 25 juli 2017 in.

Ik wil dat Energieflex zorgt dat zij de melding aan Enexis doorgeven dat zij tot 25 juli a.s. mijn leverancier zijn. En dat ze een goede betaallink sturen. Verder wil ik dat de kosten voor heraansluiting bij Enexis door Energieflex betaald wordt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Energieflex over deze klacht.

Bericht van Energieflex

4 maanden geleden - Beste, Het is spijtig om te lezen dat sinds mei er geen leverancier aanwezig is op het adres. Dat u inmiddels fysiek bent afgesloten is helemaal niet wat u wilt. Dat u lang in de wacht heeft gestaan is spijtig om te horen. Dit is niet iets wat wij willen. Daar in tegen kan ik wel aangeven dat de betaallink van de waarborg nog steeds functioneert. Deze link functioneert vanaf het moment dat die is opgesteld. Mochten wij u verder kunnen helpen in deze situatie dan horen wij dat graag. Wij zijn bereikbaar op 088-3041000 of per e-mail, facebook en/of twitter. Met vriendelijke groet, Dennis van Energieflex

Reactie van de melder van de klacht Nicky2311

4 maanden geleden - Allereerst bedankt voor de reactie. Jammer dat het via deze site moet en ik op mijn eigen gestuurde mails geen antwoord krijg. De betaallink die ik in de mail heb, werkt niet. Sorry, maar het is niet anders.

Bericht van Energieflex

4 maanden geleden - Beste mevrouw de Geus, Wij zullen vandaag telefonisch contact met u opnemen om u te helpen met dit probleem. Vriendelijke groet, EnergieFlex ^Ine

Alle klachten die gemeld zijn door Nicky2311