Klacht: Geen contact na weken e-mailen en geen telefoonnummer beschikbaar!

op 11 maart 2017 over Lecturium in de categorie Uitgever

Onlangs werd de uitgeverij waar ik mijn boek verkoop(Free Musketeers) overgenomen door een nieuwe uitgever(Lecturium). Hiervoor heb ik akkoord getekend voor overname. Een aantal weken geleden wilden ik mijn boek verkoop weten en mailde de nieuwe uitgever. Dit deed ik vervolgens een aantal keren maar kreeg geen reactie op mijn vraag. Ik kreeg wel een algemene mail met een aanbieding, maar geen antwoord op mijn persoonlijke vragen. Toen wilde ik de uitgever bellen om op die manier antwoorden te krijgen op mijn vragen. Helaas, zowel op de web-site als in google is nergens een nummer te vinden (lecturium.nl) en het oude telefoonnummer van FM is niet bereikbaar. Ik ben er wel klaar mee. Ik wil gewoon antwoorden op mijn vragen en het liefst zou ik over gaan op een uitgeverij. Op deze manier kan ik niet communiceren. Maar ja, als ik niemand kan bereiken. Wat nu?

Als ik antwoorden krijg op mijn vragen: hoeveel boeken heb ik onlangs verkocht? waar kan ik jullie bereiken? waarom geven jullie geen antwoorden op mijn mail? er is geen wederzijds vertrouwen meer, zou ik over mogen gaan op een andere uitgever?

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lecturium in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Julie2005