Klacht: geen contact mogelijk

op 09 februari 2018 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Ik probeer contact te krijgen maar na meerdere keren het bandje van keuze menu ,de muziek van Walking on the moon ,Enheel heel lang wachte eindelijk na anderhalf uur een medewerker aan de telefoon.
Getracht mijn probleem uit te leggen maar als ik halverwege ben wordt de verbinding door NLE verbroken.
Daarna nogmaals anderhalf uur gewacht maar geen contact is mogelijk.
Teneinderaad maar een brief getypt hopelijk komt er dan enige reactie.
Mocht deze brief niet aankomen / beantwoordt worden dan wil men ons niet en moeten wij een andere aanbieder zoeken.

Ik ben pas tevreden als de rekening is zoals afgesproken is en het onterecht teveel betaalde terug gestort wordt.
Ook zal ik het waarderen als de klanten service bereikbaar is per telefoon ,mail, of i.d.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NLE nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 15 februari 2018 om 12:55 geantwoord

Beste meneer Kornegoor,

Uw klacht en brief ontvingen wij in goede orde. Hieronder vindt u daarop onze reactie.

In uw brief geeft u aan dat u geen gebruik wenst te maken van Interactieve tv, wel worden deze kosten (€7,50) in rekening gebracht op de laatste drie facturen voor Alles-in-1. U besprak dit met onze Klantenservice, er zou sprake zijn van een vergissing. Wij geven u hierover graag meer uitleg.

U sloot een alles-in-1-contract af met NLEx, inclusief interactieve tv. Dit wordt bevestigd op uw contract. Normaal gesproken kost het gebruik hiervan €7,50 per maand. Wij geven u hierop de eerste negen maanden van uw contract een korting van €7,50. Dit is dan ook op de laatste drie facturen verrekend, dit kunt u terugvinden in de specificatie van uw factuur.

Het is echter niet mogelijk om gebruik te kunnen maken van de tweede tv-ontvanger, zonder dat u interactieve tv afneemt. U kunt bij NLEx enkel tv kijken via interactieve tv. Het klopt dat u maandelijks €4,00 betaalt voor de tweede tv-ontvanger.

Bij uw aanmelding voor Alles-in-1 koos u voor één belbundel, u belt onbeperkt naar vaste telefoonnummers binnen Nederland. Er werd geen belbundel afgesloten voor mobiele telefoonnummers. Dit wordt tevens bevestigd op uw alles-in-1-contract.

Mocht u deze belbundel alsnog willen aanvragen, is dat uiteraard mogelijk. Dit kunnen wij voor u in orde maken.

Gezien het voorgaande kunnen wij u niet anders meedelen dan dat de facturen juist werden opgemaakt. Het huidige, vaste maandbedrag is €42,50, inclusief de korting die u afsloot.

De tweede factuur voor Alles-in-1 bedraagt €51,40, u belde voor €8,90 buiten uw belbundel. De derde factuur bedraagt €63,28, u belde voor €20,78 buiten de bundel.

Indien u hier nog vragen over heeft, horen wij het graag.

NLEx Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door B.J.Kornegoor