Klacht: Geen contact geen reacties.

[email protected] op 10 oktober 2020 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Ondanks vele pogingen te bellen, mailen en chatten is het niet mogelijk een reactie te krijgen van Easyjet. Bellen houdt gewoon op na een uur. Chatfunctie werkt niet omdat die alleen nog maar gaat over het boeken van vluchten en je doorzet naar de standaard antwoorden op de website. Heb tenslotte een officiële klachtformulier ingediend om dat ik de keuze voor een voucher wilde bevestigen. Die zou binnen 28 dagen op zeker worden behandeld. Dat zou dan net nog voor mijn vlucht op 9 oktober zijn…. maar helaas ik heb geen bericht. Heb inmiddels wel bericht dat ze me misten op de vlucht.. en dat dat erg jammer was… daarbij geven ze ook nog even een overzicht van de betalingen om naar even duidelijk te maken dat zij het allemaal voor elkaar hebben…en ik dus kan fluiten naar mijn voucher of restitutie. Die beide toch echt aangeboden zijn… je kan het alleen niet krijgen.. omdat ze gewoon weg nergens op reageren.

Wanneer ik gewoon een voucher krijg voor mijn vlucht . Wanneer Easyjet zelf even het initiatief neemt om dit recht te zetten. Of wanneer ze de kosten gewoon terugbetalen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]