Klacht: Geen contact, geen pakket, geen geld retour

op 01 juni 2020 over Floryday in de categorie Kledingwinkels

Geld kwijt… Het is oplichting! Besteld, betaald, niets ontvangen. Ze reageren niet, ze hebben ook geen retourbeleid!

Als ik zo andere recensies lees, blijken spullen regelrechte troep! Het blijkt soms niet eens op de afbeelding te lijken. Zonde van je geld, zonde van het milieu en wie weet wat voor mensen of kinderen hiervoor worden uitgebuit.

Bestelling annuleren (en geld terug ontvangen) wordt onmogelijk gemaakt. Ze doen alsof dat er is, maar je kan niet in contact komen. Bestel hier absoluut niets door vooraf te betalen! Ze maken gebruik van ons goedgelovige sukkels dat we zijn! De betaling als leergeld zien vind ik verschrikkelijk! Ik zal dan ook op elke site laten weten dat ik er in getrapt ben (dom dom dom, maar hopelijk zullen hiedoor minder mensen erin trappen) en dat dit echt ongehoorde oplichting is!

Ter referentie voor Floryday, mijn bestelnummer is 021334208797 – ik wil mijn geld terug, neem contact met mij op. Ik zal ook elke dag een nieuwe recensie plaatsen. Tenminste 261 stuks, want zoveel euros ben ik kwijt aan jullie. Omgerekend is dat 2070 yuan en ik ben nu ontzettend boos, dus wie weet worden het wel meer recensies.

Wanneer €261 wordt overgemaakt op mijn rekening. Binnen nu en een maand, dus voor 1 juli 2020. Dan ben ik 'tevreden'.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Floryday

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Floryday nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PLN