Klacht: geen complete telegraaf

op 07 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 mei 2016 om 08:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Compen,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te vernemen dat u de bijlage niet heeft ontvangen.

Wij hebben de klacht doorgegeven aan de desbetreffende afdeling om er zorg voor te dragen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Helaas zijn wij gestopt met de nabezorging dus is het blad niet meer na te leveren. Echter streven wij ernaar dit per direct op te lossen.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door j.compen