Klacht: Geen compensatie voor slechte bereikbaarheid.

op 17 december 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Al jaren ben ik trouwe klant van Vodafone, vooral om de goede dekking. Begin 2011 is in Julianadorp een mast verwijderd of omgevallen. De dekking in mijn woning werd hierdoor zeer slecht. Bereik dat tijdens gesprekken wegviel, waardoor opnieuw contact gezocht moest worden.
In een reactie op mijn klacht kreeg ik éénmalig de abonnementskosten (voor drie abonnementen) terug. Verder was er geen oplossing. Het bereik bleef slecht.
Dit jaar kwam Vodafone met SignaalPlus, een zendmast voor in de woning, om het bereik binnen te verbeteren. Dit zou dus de oplossing zijn voor mij. Toen ik dit aangaf bij Vodafone ging men schermen met de voorwaarden: binnenshuis wordt de dekking niet gegarandeerd.
Ik heb in mijn omgeving rondgevraagd of er meer mensen zijn met hetzelfde probleem en naar ervaringen met SignaalPlus. Een collega heeft als compensatie maandelijks korting op zijn abonnementskosten ontvangen zolang het contract loopt. Blijkbaar hanteert Vodafone dus verschillende maatstaven.
Aangezien de ervaringen van andere met SignaalPlus bij andere goed waren, heb ik toch maar dit apparaat aangeschaft.
De service van Vodafone is behoorlijk afgenomen in de afgelopen jaren. Voorheen kon je als klant nog gratis contact opnemen, nu betaal je hiervoor. Normaal werd je als klant serieus genomen en probeerde men je op een redelijke manier tegemoet te komen. Nu het ik het gevoel te zijn afgewimpeld.

Als de dekking weer goed zou zijn was de eenmalige teruggave van abonnementsgeld voldoende. Nu bleef het slecht en blijkbaar geeft men verschillende compensaties.Dus niet tevreden over de geboden oplossing.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 22 januari 2013 om 11:58 geantwoord

Klant via e-mail geïnformeerd.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door RonBleeker