Klacht: Geen communicatie na reparatie.

op 28 juni 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 13 juni mobiel gebracht omdat wifi niet werkt.Probleem kan in winkel niet opgelost worden dus opgestuurd naar fabriek.Geen leen toestel mee terwijl ik duidelijk aangaf dat ik ook voor mijn werk een telefoon nodig heb.In kennissenkring op zoek naar leen toestel.Max 10 dagen zou het duren voordat telefoon gerepareerd zou zijn.We zijn nu meer als 2 weken verder.Winkel is telefonisch niet te bereiken,bij bezoek kun je rustig 3 kwartier wachten voordat je aan de beurt bent( alleen om te vragen of de telefoon al klaar is) Daarnaast liep de track en tracé vast.Zelden zo’n slechte service meegemaakt!
Heb al jaren een abonnement bij vodafone,je zou toch denken dat er in ieder geval meegedacht wordt met de klant.

Ik zou tevreden zijn als men zich aan de afspraak houdt(Max 10 dagen voor reparatie) en als men meedenkt met de klant,in mijn geval had ik een leen toestel BV erg op prijs gesteld.En de bereikbaarheid is bijzonder slecht.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door I.huisman