Klacht: Geen communicatie mogelijk

op 22 mei 2017 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Van arkel heeft beslag gelegd op bank net nadat loon is gestort.wij hebben een maand niets kunnen betalen,ze reageren niet op mail en telefonisch onbeschoft en gooien de hoorn erop.Ze hebben het bankbeslag 6 weken laten staan!!!Dus wij zijn hierdoor zwaar gedupeetd en van arkel geeft niet thuis.

Zowiezo een excuusbrief met de gemaakte fout en tegemoetkoming in de ontstane achterstand van andere zaken zoals huur etc.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Bosgoed, Wij ontvingen uw klacht via de site klacht.nl. Wij willen daarbij wel duidelijk aangeven dat de website klacht.nl géén onderdeel is van ons bedrijf. Van Arkel gerechtsdeurwaarders heeft geen enkele invloed op (de werking van) deze website. Indien u onverhoopt in de toekomst een klacht heeft over Van Arkel, verzoeken wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure, te vinden op onze website: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 07 juli 2017 om 12:45 geantwoord

Heeft op 08 juli 2017 om 13:34 geantwoord

Ze vragen bewijsstukken die ik toestuur,die nemen ze niet in behandeling omdat die bewijsstukken niet tijdens het bankbeslag waren!!!Dat heb ik nooit gezegd maar ze komen steeds met andere vragen

Alle klachten die gemeld zijn door Daffieduck