Klacht: Geen commuicatie

op 18 mei 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had artikelen besteld bij de hm. Na een paar dagen kreeg ik een mail dat er een paar artikelen niet leverbaar waren. Uiteindelijk kreeg ik mijn pakketje binnen en zaten er maar 3 spullen in en op de factuur stond dat er meer in zou zitten. Ik heb toen gebeld (na 20 min wachten) met hm alleen toen werd er gezegd dat ik moest mailen. Nu heb ik 3 keer gemaild maar ik krijg maar geen reactie, alleen maar een factuur die steeds meer op loopt

Gewenste Oplossing:

Dat ik niet hoef te betalen voor iets wat ik niet hou & dat er normaal gecommuniceerd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht chantalkaak

5 maanden geleden - En nog steeds geen communicatie...

Alle klachten die gemeld zijn door chantalkaak