Klacht: Geen click bolletje

op 29 juni 2016 over Camel in de categorie Sigaretten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kocht een slof sigaretten waar bij 1 sigaret geen clickbolletje in zat. Ik heb deze sigaret uitgemaakt en ben bereid hem op te sturen voor bewijs.

Gewenste Oplossing:

Een oplossing zou zijn als ik een nieuwe slof sigaretten zou kunnen krijgen met alle bolletjes aanwezig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Camel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Camel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Camel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Camel

Heeft op 29 juni 2016 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Naar aanleiding van de klacht d.d. 26 juni over onze sigaretten hebben wij de consument, mevrouw Den Bok op woensdag 29 juni jl. een email gestuurd met daarin het verzoek ons de betreffende verpakking toe te sturen zodat wij deze kunnen laten onderzoeken. Wij vertrouwen erop de consument hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Jbok1