Klacht: Geen click balletje

op 29 juni 2016 over Camel in de categorie Sigaretten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Toen ik een Camel activate sigaret aan het roken was en bij deze zoals gewoonlijk gebruik wilde maken van de mint smaak (toen ik op de helft was) kwam ik tot de ontdekking dat er geen mint balletje aanwezig was. Tevergeefs heb ik nog op het filter gedrukt omdat ik dacht dat ik het misschien al had geclickt maar ik proefde geen mint smaak. Toen heb ik de sigaret uitgedrukt.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als u mij een nieuw pakje Camel activate zou opsturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Camel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Camel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Camel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Camel

Heeft op 29 juni 2016 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Naar aanleiding van de klacht d.d. 23 juni over onze sigaretten hebben wij de consument, de heer/mevrouw Bree op woensdag 29 juni jl. een email gestuurd met daarin het verzoek ons de betreffende verpakking toe te sturen zodat wij deze kunnen laten onderzoeken. Wij vertrouwen erop de consument hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Robinio1