Klacht: GEEN CENT TEVEEL

op 27 maart 2013 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik heb deze klacht 22-03-2013,ingediend en nog steeds niets vernomen,ik voel mij niet serieus genomen als klant,….zie hieronder

hallo JUMBO,
Ik ben zo verbaasd,teleurgesteld,en boos,…Gisteren een heel gesteggel gehad bij de kassa,ik voelde mij gewoon,DOM,Waren het niet,.. dat klanten bij te hulp schoten.
Ik koop een zakje gemalen kaas 1,29 eurocent,ik heb precies gepast bij mij,….!Jippie denk ik niks meer nodig kan gelijk door bij de kassa,waren het niet dat de kassierre 1,30 eurocent blijft vragen!!!!Maar ik hed geen geld meer bij mij,en zo wie zo staat er in het schap,1,29.
ik kreeg ieder keer te horen,’wij ronden af naar boven”.
mijn hemel word een andere kassiere bij geroepen,heel het verhaal gaat door de winkel,..om die ene cent,ik wilde uiteindelijk die cent pinnen,[ben er niet mee eens],maar dat ging ook niet,pffffff toen kwamen klanten mij te hulp die centen gingen zoeken,uiteindelijk was er zoveel stennis,want geen klan t vond het kloppen,meer vragen dan wat het prijskaartje aan geeft,zet dan 1,30 in het vak,….uiteindelijk zei de tweede kassiere met een gezicht op half zeven,laat dan maar zo,…ik ga er niet meer naar toe,..

Reaktie graag

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht toedel

7 jaren geleden - nog niets vernomen,van Jumbo,graag snelle oplossing,voor mijn klacht,Jumbo u heeft deze klacht inmiddels via verschillende kanalen ontvangen,en mijn laatste kanaal word,kassa en radar,....ik laat het u alvast weten,hoop dat het niet zover hoeft te komen!Want u maakt mij steeds bozer,door niet serieus te reageren,..................................

Reactie van de melder van de klacht toedel

7 jaren geleden - nog niets vernomen,van Jumbo,graag snelle oplossing,voor mijn klacht,Jumbo u heeft deze klacht inmiddels via verschillende kanalen ontvangen,en mijn laatste kanaal word,kassa en radar,….ik laat het u alvast weten,hoop dat het niet zover hoeft te komen!Want u maakt mij steeds bozer,door niet serieus te reageren,…………………………….titel GEEN CENT TEVEELAntwoorden

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 23 april 2013 om 11:39 geantwoord

In onze winkels staat bij de kassa aangegeven dat er wordt afgerond. Consument dient zich bij betreden winkel aan deze huisregels te houden of te pinnen.

Alle klachten die gemeld zijn door toedel