Klacht: Geen catalogus meer ontvangen

op 15 september 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil geen catalogus meer van jullie ontvangen
En verders ook geen reclame of wat dan ook

Gewenste Oplossing:

Als ik niks meer van jullie ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 15 september 2016 om 14:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Stafleu, wij hebben uw klacht van 16 september in goede orde ontvangen.
Om op uw verzoek in te gaan hebben wij uw gegevens van onze lijst geschrapt. Het is mogelijk dat u nog een laatste catalogus ontvangt, daar deze reeds wordt gedrukt. Onze excuses indien dit nog mocht voorkomen.
Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door Gerrie stafleu