Klacht: Geen cash back terug ontvangen

op 13 februari 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Heb in november 2019 bij Media Markt een Qled tv gekocht. Vervolgens meegedaan aan de cashback actie. Zelfs een bevestigingsemail ontvangen van deelname. Vervolgens alle benodigde formulieren als kopie aankoopbonnen, ingevuld en geprint registratieformulier en originele streepjescode.

Niets ontvangen.
February 2020 telefonisch contact opgenomen met klantenservice.
Medewerkster beweerd een kopie van aankoopbon te missen en dat er een email bericht is verstuurd. Op één aankoopbon staat het slecht leesbaar de naam van het bedrijf , waarover ze schijnbaar een email hebben verstuurd die ik nooit ontvangen heb, ook niet in spam.
Op onverklaarbare wijze is mijn tweede aankoopbon ( aanbetaling met duidelijk de naam van de winkelketen waar ik de tv heb gekocht) is verdwenen.

Aangezien de cashback actie voorbij is ( logisch na al die maanden wachten)kan ik geen beroep meer doen op het beloofde.

Zeer vervelend allemaal.

Als ik de kans krijg dat ik wel degelijk kan bewijzen dat ik deze tv heb gekocht bij de winkelketen. Want door het zoekraken van de tweede aankoopbon waar wel duidelijk het adres en naam van winkelketen op staat door........?
IK gewoon mijn geld terug krijg waar ik recht op heb.
Ik voel me nu met de rug tegen de muur gezet!!

Zeer slechte service!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eckhardt1