Klacht: Geen calamiteit?

op 14 december 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 15 december 2017 om 14:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Smaling,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Vervelend om te vernemen dat u het gevoel heeft dat wij u zomaar in de kou laten staan. Op donderdag 14 december jl. heeft u omstreeks 16:00 uur contact met ons opgenomen omtrent de storing aan uw cv ketel. De volgende dag is er omstreeks 13:30 uur een monteur bij u langs geweest en heeft de storing verholpen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Silvia Smaling