Klacht: Geen Cable Lat Pulley en Cable Row om effectief de rug te trainen!

op 28 juni 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Geen Cable Lat Pulley en Cable Row (van Technogym) om effectief de rug te trainen!
Erg vervelend want het zijn beide één van de meest gewaardeerde rugoefeningen die in elke sportschool gedaan willen worden en zeker niet mogen ontbreken!

Wanneer er zowel een Cable Lat Pulley als een Cable Row aanwezig zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Basic Fit

4 maanden geleden - Beste Anthony, Bedankt voor jouw bericht. Het is inderdaad niet fijn als je 2 rugoefeningen niet kan uitvoeren, omdat de apparaten hiervoor missen. Om te achterhalen of het er plannen zijn om deze toch toe te voegen aan onze huidige collectie, heb ik contact opgenomen met de manager van Basic-Fit Bergen op Zoom. Zodra ik hier meer informatie over heb, zal ik hierop terugkomen. Ik heb je vanochtend meerdere malen geprobeerd te contacteren over de telefoon, maar helaas kreeg ik jou niet te pakken. Ik had gehoopt dat ik je in de tussentijd blij kon maken met gratis Live lessen, zodat je deze ook een maand kon uitproberen. Graag hoor ik van je of het je leuk lijkt, zodat ik het gelijk voor je in orde kan maken. Een hele fijne weekend toegewenst en hopelijk kunnen we elkaar gauw spreken. Met vriendelijk groet, Sanya van Basic-Fit

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 07 juli 2017 om 13:26 geantwoord

Heeft op 08 juli 2017 om 14:12 geantwoord

Ik vind het fijn dat er hulp geboden en gezocht is.
Echter vind ik het antwoord betreffende de minimale oppervlakte van deze club geheel niet kloppen. Ik train er dikwijls en er is echt nog wel plek voor 1 of 2 fitnessapparaten zonder onnodig ruimte in te namen.

Nogmaals, hartelijk dank.

Bericht van Basic Fit

4 maanden geleden - Beste Anthony, Bedankt voor je reactie. Dat is fijn om te horen. Deze terugkoppeling hebben wij van de manager van de club ontvangen. Wellicht kan je dit nog aankaarten bij de teamleider van de club als er daadwerkelijk nog ruimte is voor één of twee fitnessapparaten. Laat het gerust weten als je toch nog vragen hebt. Met vriendelijke groet, Levi van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Anthony1987