Klacht: geen bus reis

op 14 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

hallo, de bussen zijn bijna altijd te vol.
en veel busschaufeurs rijden niet veilig ze rijden vaak te snel.
ook vaak komen ze veel te laat aan op het station.

ik ben tevreden als de bussen niet meer zo vol zijn.
als de busschauffer normaal rijd
en als ik oppetijd op het station kom

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste Schoones.r, Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt in onze bussen. Om je klacht verder in behandeling te nemen zou ik graag nog wat aanvullende informatie van je ontvangen. Namelijk om welke lijn het gaat, op welke tijdstippen je gebruikt maakt van de bus en bij welke haltes je in- en uitstapt. Met vriendelijke groeten, ^JP Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht schoones.r

8 maanden geleden - het gaat om lijn 62 ik maak gebruik van de bussen in de ochtend om 7:08 uur dan stap ik in Herkenbosch centrum in en op roermond station uit en na de middag rond 18:00 uur stap in op roermond station in en in Herkenbosch centrum uit.

Arriva

Heeft op 14 september 2017 om 21:34 geantwoord

Beste schoones.r,

Bedankt voor de toelichting. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de betreffende regio zodat de situatie zoals jij die noemt besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en ik hoop dat je in de toekomst verbetering ervaart.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door schoones.r