Klacht: Geen bus meer naar ziekenhuis met nieuwe regeling

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Ik werk in het ziekenhuis dat betekent dat ik Optijd, dus ruim voor 7 uur op mijn werk moet zijn. Op de leonard stassenstraat pakte ik voorheen altijd de 22 die optijd bij het ziekenhuis aankwam.
Nu is de dienstregeling verandert en komt de 23 op de leonard stassenstraat. Alleen de eerste bus komt pas om 6:49. Dit betekent dat ik elke dag te laat kom op mijn werk.

Gewenste Oplossing:

Dat ik optijd op mijn werk kan zijn.

- oude dienstregeling en de 22 weer terug.
- de eerste bus van de 23 komt om 6:19 ipv 6:49

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 19:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Floor t,

Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou is.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is, is voor de andere juist een verslechtering. Uiteraard evalueren we de nieuwe dienstregeling. Als de vervoersvraag veranderd, kunnen wij aanpassingen maken. Ik stuur je reactie naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu geldt de nieuwe gepubliceerde dienstregeling.

Ik raad je aan om in de reisplanner je reis te plannen zodat de beste opties naar voren komen.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Floor t