Klacht: Geen bus hokje

op 05 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik rijs nu een aantal weeken met de bus naar Leeuwarden met lijn 95 en ik stap op bij de bushalte hoek terkaple maar daar staat geen bus hokje waar door ik al een aantal keeren nat geregend ben en dat is erg vervelend want dan loop je de hele dag met nate kleeren

Gewenste Oplossing:

Als er een bus hokje komt is het probleem opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 05 oktober 2017 om 14:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jellevdleij,

Jammer om te lezen dat je meerdere keren bent natgeregend omdat er geen bushokje aanwezig is. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is.

Bushokjes worden geplaatst door de gemeente. Hier gaan wij niet over. Bushokjes plaatsen wij niet zelf. Ik geef je het advies om contact op te nemen met de gemeente en daar je verzoek om een bushokje in te dienen.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland, WhatsApp via +31 629575686 of ons online contactformulier: https://bit.ly/

Met vriendelijke groet,
^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Jellevdleij