Klacht: Geen BUS

op 18 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De laatste 2weken gebeurd het zeker 4a5x dat ik op mijn busrit naar het station sta te wachten en er dan totaal geen bus komt!!
Als dit een keer niet gebeurd dan kan ik dat nog begrijpen, maar na meerdere keren ben ik het wel beu mijn trein te moeten missen, te laat op school te komen en iemand moet lastig vallen om me naar het station te brengen. De lijn waar ik het over heb is lijn 23 van de Melanenedreef naar het station in bergen op zoom!

Ik zou tevreden zijn wanneer er een goed overleg komt met het team wat op deze lijn hun route hebben. Als de chauffeurs problemen hebben deze uitspreken onder elkaar en voor de reizigers WEL op de tijd daar zijn wanneer verwacht

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

11 maanden geleden - Beste Schipke, wat jammer om te lezen dat je bus vaak niet komt. Ik zou graag van je horen op welke dag dit is voorgevallen en hoe laat de bus volgens dienstregeling had moeten vertrekken. Met vriendelijke groet, Nina Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Schipke

11 maanden geleden - Dit zou om te beginnen vorige week dinsdag zijn geweest die van 7:54. Ik snap vertraging door sneeuw, maar geen half uur. De volgende lijn reed vlak achter hem! Vrijdag was hij ook weer laat om 7:54. Vandaag heb ik het niet meer meegemaakt dat hij moest om 8:54. Ik heb mezelf door iemand naar het station laten brengen, want ik had nog 10min om mijn trein te halen! Het meisje wat met mij op die aansluiting lijn 23 stond te wachten stond er nog toen mijn lift terug thuis kwam van mij weg te brengen. Dit begint gewoon een frustratie te worden s’morgens. Soms twijfel je of hij al langs is gereden, maar ik sta al 10min van tevoren te wachten. Kun u mij helpen?

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 december 2017 om 12:16 geantwoord

Beste Schipke,

Vorige week zijn inderdaad door de weersomstandigheden vertragingen geweest. Helaas hebben wij hier geen invloed op. De oorzaak van vrijdag kan ik niet meer achterhalen, ik kan 24 uur terugkijken in de ritgegevens.

Mocht het nogmaals voorkomen dan mag je altijd direct contact met ons opnemen zodat wij mee kunnen kijken in de ritgegevens en de oorzaak achterhalen.

Nina
Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Schipke

11 maanden geleden - Oké, waarom was de bus 23 vanmorgen er niet om 8.54? Iemand heeft mij nog net op tijd bij de trein kunnen brengen wederom. Toen deze persoon terug naar huis reed stond nog steeds een meisje te wachten op dezelfde bus!? Niet ligt aan het weer Arriva!

Heeft op 18 december 2017 om 16:06 geantwoord

Makkelijk vooruit schuiven zo. Het is al een vaker gebeurd en dat moet bij jullie als maatschappij ook opgevallen zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Schipke