Klacht: Geen bus

op 11 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag 11 december 2017 zou ik de bus om 18:25 nemen op de Konninginnensingel in Venlo, bus 88. Ik heb tot 10 over 7 bij deze halte staan wachten maar er kwam geen bus toen ben ik maar naar het station gelopen om het een beetje warmer te krijgen. Uiteindelijk was er om 10 voor half 8 nog geen bus en werd ik met de auto opgehaald. Ik was om 18:00 klaat met stage ik heb dus bijna anderhalf uur op de bus staan wachten en de bus is gewoon niet gekomen. Als jullie van te voren weten dat de bus gewoon niet komt laat het dan op zijn minst weten.

ALS DE BUS OP TIJD KOMT.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 21:04 geantwoord

Beste AnoekRempkens,

Excuses dat de bus niet kwam. Door het winterweer zijn er bussen uitgevallen of erg vertraagd, waaronder lijn 88.

Hopelijk gaat het nu beter.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door AnoekRempkens