Klacht: Geen bus

op 11 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 11 december 2017 zou ik de bus om 18:25 nemen op de Konninginnensingel in Venlo, bus 88. Ik heb tot 10 over 7 bij deze halte staan wachten maar er kwam geen bus toen ben ik maar naar het station gelopen om het een beetje warmer te krijgen. Uiteindelijk was er om 10 voor half 8 nog geen bus en werd ik met de auto opgehaald. Ik was om 18:00 klaat met stage ik heb dus bijna anderhalf uur op de bus staan wachten en de bus is gewoon niet gekomen. Als jullie van te voren weten dat de bus gewoon niet komt laat het dan op zijn minst weten.

Gewenste Oplossing:

ALS DE BUS OP TIJD KOMT.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 21:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste AnoekRempkens,

Excuses dat de bus niet kwam. Door het winterweer zijn er bussen uitgevallen of erg vertraagd, waaronder lijn 88.

Hopelijk gaat het nu beter.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door AnoekRempkens