Klacht: Geen bus

op 02 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag kwam er 2 keer geen bus opdagen. Het betreft bus 46 naar Oudega Centrum de bus van 14:50 en 15:50 kwamen beide niet. Hierdoor was ik genoodzaakt na 2 uren wachten ander vervoer te regelen.. Dit was erg vervelend.

De volgende keer op de één of andere manier de reizigers laten weten wat er aan de hand is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Hallo Sjoukje, Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Ik wil graag een melding maken zodat we dit kunnen bespreken en beter kunnen communiceren mocht het nog eens voorkomen. Kun je me daarvoor nog wel even vertellen waar de bus niet is komen opdagen? Bij welke halte je zelf stond te wachten? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Sjoukjeiedema

1 maand geleden - Hallo, Ik stond bij de halte in het centrum van Sneek (Oosterdijk) maar volgens mij reed de bus helemaal niet aangezien er meer reizigers op het station aan het wachten waren.

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 22:55 geantwoord

Beste Sjoukjeiedema,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb het voor je nagekeken. De bus vertrekt om :56 vanaf halte Oosterdijk in Sneek richting Oudega. Helaas kan ik niet meer nagaan welke route de bus heeft gereden. Je klacht heb ik daarom intern uitgezet in de regio. Daar zal het verder uitgezocht en opgepakt worden. Excuses voor het ervaren ongemak!

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Sjoukjeiedema