Klacht: geen bus

op 14 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Gister 13/7 stond ik om 8.20 bij de halte dorp in Hazerswoude om bus 186 naar Leiden te nemen. Elke bus op het dorp gezien behalve bus 186 naar Leiden. Om 9.00 bus 187 genomen om als nogte laat op mijn werk te komen. Vandaag 14/7 het zelfde verhaal, behalve dat bus 186 eindelijk om 8.55 bij de halte stond. Dus dankzij Arriva twee dagen te laat op mijn te komen. Ik ben reuze benieuwd naar uw reactie.

Dat de bussen ook echt en redelijk op tijd komen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 juli 2016 om 05:53 geantwoord

Hallo Anja,

Jammer om te lezen dat lijn 186 de laatste dagen niet op tijd rijdt tijdens de ochtendspits. Ik heb even in het systeem gekeken. De reden dat de bus gisterochtend te laat bij de halte was, is dat de bus tijdelijk niet verder kon rijden i.v.m. een ongeval elders op dit traject. De bus was niet bij dit ongeval betrokken maar belandde wel in de file. Waarom de bus woensdagochtend niet gereden heeft kan ik helaas niet in het systeem terugvinden.

We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

^DK
Webcareteam Arriva