Klacht: Geen bus

op 06 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hoi!

Ik sta hier nu sinds 08:03 in Lienden bij de bushalte adelsweg te wachten op bus 44 naar Tiel. Maar tot op heden heb ik nog helemaal geen bus gezien.

Nu staat er op 9292.nl dat deze om 08:05 al is langsgekomen, maar ik heb dus niets gezien, anders zou ik dit niet sturen.

Komt er nog een bus? Of wordt er weer niet volgens het schema gereden. Sommige mensen, waaronder ik, zijn gewoon afhankelijk van deze bus. Dus het zou prettig zijn als dit buspersoneel wat de 44 bestuurd zich ook aan dat soort tijden houdt. Want zo kan niemand natuurlijk meetings plannen.

Dat de bussen eens een keer volgens het schema gaan rijden

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 06 juli 2016 om 13:28 geantwoord

Hallo Martine,

Ik heb even voor je gekeken. Het lijkt er inderdaad op dat lijn 44 vanochtend rond dat tijdstip iets te vroeg bij de halte geweest is. Omdat je aangeeft dat dit niet de eerste keer is, heb ik je klacht doorgestuurd naar de regio, zodat er naar de punctualiteit gekeken wordt.

We bieden je onze excuses aan voor het ervaren ongemak en de opgelopen vertraging.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door martinezeissink